Театральна культура України : Сценарії. Ролі. Статуси
КЛЕКОВКІН О. Ю.
Мова видання: укр.
Виходить друком: жовтень 2020
Оправа: тверда
Сторінок: 232
Ціна: по запиту
ISBN 978-617-7805-25-9
Цю працю присвячено культурним сценаріям, якими було визначено поведінку виробників, замовників і споживачів театрального мистецтва в Україні. Ці сценарії зафіксовано у термінах і поняттях, оперуючи якими розповідали про театр свого часу наші попередники, а сьогодні, дуже часто керуючись тими самими або ж іншими формулами, розмірковуємо про мистецтво і ми. Прагнучи відтворити внутрішню (за П. Руліним) історію театру, автор зосередив увагу на історії загальних, типових явищ, зафіксованих у термінах і поняттях, а не явищ одиничних — митців та їхніх творів; відмовляючись від рейтингів і статусів зосереджував увагу на вивченні механізмів створення мистецьких репутацій.
Пропонована праця узагальнює і доповнює попередні авторські публікації, присвячені театральній культурі України (зокрема праці останніх років — «Театрознавство: Предметне поле», «Структура культурної революції: Сценарії і ролі» та ін.). Однак цією працею не завершується дослідження,
а лише фіксується один з етапів вивчення неохопної і надзвичайно актуальної для історії театральної культури теми.
Цю публікацію здійснено як демо- або бета-версію, limited edition, розширену горизонтально і вертикально, що умовно можна позначити як друге виправлене і доповнене видання, вимушений backup, зумовлений пандемією.
Виходить друком: жовтень 2020
Оправа: тверда
Сторінок: 232
Ціна: по запиту
ISBN 978-617-7805-25-9
Цю працю присвячено культурним сценаріям, якими було визначено поведінку виробників, замовників і споживачів театрального мистецтва в Україні. Ці сценарії зафіксовано у термінах і поняттях, оперуючи якими розповідали про театр свого часу наші попередники, а сьогодні, дуже часто керуючись тими самими або ж іншими формулами, розмірковуємо про мистецтво і ми. Прагнучи відтворити внутрішню (за П. Руліним) історію театру, автор зосередив увагу на історії загальних, типових явищ, зафіксованих у термінах і поняттях, а не явищ одиничних — митців та їхніх творів; відмовляючись від рейтингів і статусів зосереджував увагу на вивченні механізмів створення мистецьких репутацій.
Пропонована праця узагальнює і доповнює попередні авторські публікації, присвячені театральній культурі України (зокрема праці останніх років — «Театрознавство: Предметне поле», «Структура культурної революції: Сценарії і ролі» та ін.). Однак цією працею не завершується дослідження,
а лише фіксується один з етапів вивчення неохопної і надзвичайно актуальної для історії театральної культури теми.
Цю публікацію здійснено як демо- або бета-версію, limited edition, розширену горизонтально і вертикально, що умовно можна позначити як друге виправлене і доповнене видання, вимушений backup, зумовлений пандемією.
- Попередня
- Ctrl
- Наступна