Навчальна програма для педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів
Мова видання: укр., англ.
Рік: 2015
Сторінок: 155
Оправа: м’яка
В рамках проекту Twinning Європейського Союзу на базі декількох професійно‐технічних навчальних закладів і установ ПТО був проведений аналіз потреб у навчанні (АПН). Результати опитування були проаналізовані і представлені в окремому документі «Звіт про аналіз потреб у навчанні», осінь 2013. Загалом було проанкетовано 93 викладачів, 153 студенти та 8 керівників/ директорів ПТНЗ. Опитування було доповнене інтерв’ю з працівниками педагогічних інститутів і організацій роботодавців. Опитування показало, що існує значна потреба в додатковому навчанні викладачів, причому з широкого кола питань. Однак дана навчальна програма не зможе охопити всі теми, які цікавлять опитаних, а лише ознайомити викладачів ПТО з певними новими аспектами.
З огляду на висновки «Звіту про аналіз потреб у навчанні» навчальна програма фокусуватиметься на таких темах:
1. Методологія навчання на основі компетентнісного підходу
2. Стилі навчання
3. Таксономія цілей навчання
4. Студенто‐центровані підходи до навчання
5. Організація групової роботи
Дана навчальна програма була розроблена на основі результатів проведеного опитування.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2015
Рік: 2015
Сторінок: 155
Оправа: м’яка
В рамках проекту Twinning Європейського Союзу на базі декількох професійно‐технічних навчальних закладів і установ ПТО був проведений аналіз потреб у навчанні (АПН). Результати опитування були проаналізовані і представлені в окремому документі «Звіт про аналіз потреб у навчанні», осінь 2013. Загалом було проанкетовано 93 викладачів, 153 студенти та 8 керівників/ директорів ПТНЗ. Опитування було доповнене інтерв’ю з працівниками педагогічних інститутів і організацій роботодавців. Опитування показало, що існує значна потреба в додатковому навчанні викладачів, причому з широкого кола питань. Однак дана навчальна програма не зможе охопити всі теми, які цікавлять опитаних, а лише ознайомити викладачів ПТО з певними новими аспектами.
З огляду на висновки «Звіту про аналіз потреб у навчанні» навчальна програма фокусуватиметься на таких темах:
1. Методологія навчання на основі компетентнісного підходу
2. Стилі навчання
3. Таксономія цілей навчання
4. Студенто‐центровані підходи до навчання
5. Організація групової роботи
Дана навчальна програма була розроблена на основі результатів проведеного опитування.
© Видавництво "Арт Економі", Київ-2015